Neuroliitto ry toimii valtakunnallisesti multippeliskleroosia ja eteneviä harvinaisia neurologisia sairauksia sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi. Liiton toimintamuotoja ovat mm. vaikuttaminen, viestintä, ohjaus ja neuvonta sekä monipuoliset kuntoutus- ja asumispalvelut. Liiton vuosibudjetti on 20 milj. € ja työntekijöitä on noin 350.

Työpaikat
Työpaikan tiedot
Hakijan tiedot
Hakemuksen tiedot
Hakemuksen esikatselu
Hakemuksen lähetys
Sosionomi (AMK), Neuroliitto ry
Tehtävä
Sosionomi (AMK)
Haku alkaa
14.1.2020
Haku päättyy
31.1.2020
Työsuhdemuoto
Vak., toist. voimassa oleva ts
Työ alkaa
24.2.2020
Työsuhteen luonne
Kokoaikainen työsuhde.
Viikkotyöaika
38,0
Työpaikan kuvaus
Neuroliitto tuottaa ja kehittää yksilöllisiä ja ryhmämuotoisia ohjaus- ja neuvontapalveluja MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville ja heidän läheisilleen. Parkinsonliiton ja Aivovammaliiton kanssa tehdyn sopimuksen perusteella palvelua tuotetaan myös liikehäiriösairauksia sairastaville ja aivovamman saaneille sekä heidän läheisilleen.

Tehtävän nykyisen hoitajan siirtyessä uusiin haasteisiin haemme liiton järjestöyksikköön Helsinkiin

OSAAVAA, MONITAITOISTA JA IDEARIKASTA SOSIONOMIA

Tehtäviin kuuluvat:
• asiakkaan sosiaalisen tilanteen kartoitus yhteistyössä sidosryhmien kanssa huomioiden hänen kokonaistilanteensa arjessa selviytymisessä,
• toteuttaa yksilöllistä ohjausta ja neuvontaa kohderyhmille ja tarvittaessa ammattilaisille,
• koordinoida ja toteuttaa valtakunnallisesti tietopäiviä, verkkoluentoja ja -tapaamisia sairastuneille ja heidän läheisilleen yhteistyössä terveydenhuollon ja yhdistysten kanssa,
• vierailla asiantuntijana yhteispalvelupisteillä, yhdistyksissä ja kerhoissa sekä
• tehdä yhteistyötä terveydenhuollon, erityisesti kuntoutuksen ammattilaisten kanssa.

Palvelu on STEAn avustamaa toimintaa, mikä mahdollistaa palvelun kehittämisen asiakas- ja sidosryhmätarpeiden mukaan. Työntekijä toimii yhdessä toisen sosionomin kanssa ja raportoi järjestöpäällikölle. Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva työsuhde ja toivomme, että voit aloittaa työssä 24.2.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan. Toimipiste sijaitsee Arabianrannassa Neuropiste Helsingin tiloissa, hyvien kulkuyhteyksien päässä. Lisätietoja: https://neuroliitto.fi/tieto-tuki/neuvonta/neuroneuvonta/

Odotamme sinulta soveltuvaa koulutusta, kokemusta asiakaslähtöisestä ryhmien ohjaamisesta, kykyä kehittämistyöhön ja verkostojen luomiseen. Arvostamme aikuisiän etenevien neurologisten sairauksien hyvää tuntemusta, projektinhallintaa ja hyvää ruotsin kielen osaamista, järjestötyökokemusta sekä innovatiivista ja asiakaslähtöistä työotetta.

Kyseessä on mielenkiintoinen ja laaja-alainen tehtävä, joka tarjoaa näköalapaikan tämän päivän ohjaus-, neuvonta- ja tukipalvelun suunnitteluun ja toteuttamiseen. Meillä on modernit työtilat ja panostamme työntekijöidemme perehdytykseen ja koulutukseen. Meillä on myös mukavia henkilöstöetuuksia, kuten esim. Smartumin liikunta- ja kulttuurisetelit, vapaa-ajan tapaturmavakuutus ja lakisääteistä laajemmat työterveyspalvelut.

Lähetäthän hakemuksesi sähköisessä rekrytointijärjestelmässämme https://neuroliitto.fi/neuroliitto/rekrytointi/ palkkatoiveineen ja liitteenä CV, viimeistään 31.1.2020 klo 16 mennessä. Haastattelut järjestetään 5.2. klo 9−17 välisenä aikana Helsingissä.

Lisätietoja antaa järjestöpäällikkö Eila Niemi, p. 040 7346 387 ma 20.1. klo 9−11 ja ke 22.1. klo 13−15.