Etusivu
Neuroliitto on MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastavien sekä heidän läheistensä oma järjestö. Liitto edistää ja valvoo heille tärkeitä asioita yhteiskunnallisessa päätöksenteossa sekä tarjoaa neuvonta-, kuntoutus- ja asumispalveluja.

Työpaikat
Työpaikan tiedot
Hakijan tiedot
Hakemuksen tiedot
Hakemuksen esikatselu
Hakemuksen lähetys
HOITAJA vakituiseen toimeen Palvelutalo Pihapihlajaan
Tehtävä
Hoitaja
Sijainnit
Seinäjoki
Haku alkaa
9.9.2021
Haku päättyy
30.10.2021
Työsuhdemuoto
Vak., toist. voimassa oleva ts
Työ alkaa
1.11.2021
Työsuhteen luonne
Kokoaikainen työsuhde.
Työpaikan kuvaus
Neuroliiton monipuolinen ja moderni palvelutalo Pihapihlaja sijaitsee Seinäjoella Huhtalan kaupunginosassa. Palvelutalo tuottaa monenikäisille neurologisia sairauksia sairastaville pitkä- ja lyhytaikaista palveluasumista, henkilökohtaista apua sekä päivätoimintaa.

Meillä eletään täysillä, sairauksista huolimatta.

Haemme joukkoomme nuorekkaaseen ja työtään kehittävään kinestetiikan laatuyksikköön

HOITAJAA vakituiseen työsuhteeseen 1.11.2021/sopimuksen mukaan alkaen.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haasteita tarjoavan työn innostavassa työyhteisössä, Neuroliiton hyvät henkilöstöedut, sekä kilpailukykyisen palkan 2162,68-2419,31 e kokemuksen mukaan. Lisäksi rekrytointibonuksena maksetaan 500 e, jos työsuhde jatkuu koeajan jälkeen. Panostamme perehdyttämiseen ja olemme tunnetusti koulutusmyönteisiä.

Sinulta odotamme ihmisläheistä työotetta, hyviä sosiaalisia taitoja, innostuneisuutta ja yhteistyökykyä. Kokemus neurologisten sairauksien hoidosta ja apuvälineosaaminen katsotaan eduksi. Työ on kolmivuorotyötä. Edellytämme lähi- tai perushoitajan tutkintoa.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä palvelutalon johtajalta Irmeli Mäkiseltä puh. 0400 765268 (arkipäivisin kello 9-15).
Hakuaika tehtävään päättyy 31.10.2021.

Laita hakemuksesi tulemaan heti; kutsumme osan hakijoista haastatteluun jo hakuaikana!

Tervetuloa mukaan lämminhenkiseen joukkoomme!

Olemme tupakoimaton työyhteisö. Edellytämme tartuntatautilain §48 mukaista rokotussuojaa.
Aikaa jäljellä